دانلودینگ فا
Free Persian Download Service


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان

آموزش دانلود پادکستس

کشف پادکست

جستجوی پادکست رایگان.

فروشگاه iTunes قرار می دهد صدها هزار نفر از پادکست رایگان در اختیار شما. برای پیدا کردن آنها را، فروشگاه iTunes را انتخاب کنید در سمت راست در دور از نوار ناوبری آیتونز، سپس پادکست انتخاب کنید و از نوار پیمایش همان.

پادکست جستجو با محبوبیت.

برای پیدا کردن پادکست ها که به منافع خود درخواست تجدید نظر، فهرست در صفحه پادکست برای دیدن پادکست های انتخاب شده توسط ویراستاران آیتونز است. و یا استفاده از قسمت جستجو آیتونز در گوشه بالای سمت راست برای پیدا کردن پادکست ها با موضوعات خاص.

برای انتخاب سرمقاله بیشتر، از مورد علاقه های آیتونز ما درملزومات آیتونز: پادکست صفحه.

آنچه را مشاهده کنید در صدر نمودار پادکست.

نگاهی به سمت راست صفحه پادکست در فروشگاه iTunes. آیتونز نمایش قسمت بالا و پادکست بالا بر اساس ترکیبی از اشتراک کنندگان، دریافت ها، و بررسی مشتری می باشد. در بالای هر نمودار با کلیک بر روی هدر برای دیدن 200 پادکست بالا و یا قسمت. شما می توانید نمودار فیلتر برای مشاهده فقط صوتی یا تصویری با کلیک کردن صدا یا دکمه تصویری واقع در بالای صفحه پادکست، زیر نوار ناوبری. و برای دیدن پادکست ها محبوب ترین های موضوع، به سادگی به رده مورد نظر از پادکست پاپ آپ منو حرکت کنید. ادامه حفاری عمیق تر با کلیک کردن زیر شاخه ها واقع در گوشه پایین سمت راست ترین صفحات دسته.


یافتن تر از موارد مورد علاقه خود.

اگر شما یک پادکست که دوست دارید پیدا کنید، از آن آسان است برای پیدا کردن بیشتر از همان خالق پادکست. فقط اشاره گر بر سر نام خالق حرکت می کند، و اگر خالق بیش از یک پادکست، به شما یک لینک است که منجر به یک صفحه شامل تمام آنها را پیدا کنید.

بازی پادکست

گوش کردن.

آیتونز شما فراهم می کند با گزینه های مختلف برای بهره گیری از پادکست شما. یک قسمت به طور مستقیم از فروشگاه iTunes فقط با کلیک روی آن جریان. و یا دانلود آن را به کتابخانه iTunes. هنگامی که شما پیدا کردن یک پادکست شما واقعا دوست دارم، شما می توانید آن را با کلیک کردن دکمه اشتراک اشتراک. قسمت های جدید دانلود به طور خودکار، به طوری که آنها می سمت راست وجود دارد در انتظار شما وقتی که شما آماده برای آنها لذت ببرید.

با سرعت خود را گوش دهید.

اگر شما ترجیح می دهند به شنیدن محتوای صوتی گفتاری در سرعت پخش سریع تر، از آن آسان است که سرعت را در خود اپل، آی فون، و یا آی پاد. در حالی که گوش دادن به پادکست های صوتی در برنامه پادکست، استفاده از شاخص سرعت برای تنظیم سرعت پخش کنید.

سازمان دیده بان راه که می خواهید.

هنگامی که شما در جریان یک پادکست ویدئویی بر روی کامپیوتر شما، پخش در یک پنجره پاپ آپ در فروشگاه iTunes شروع می شود. با کلیک کردن در هر نقطه از فروشگاه خارج از پنجره پاپ آپ را متوقف پخش. برای مشاهده یک پادکست ویدئویی که شما دانلود، پادکست انتخاب کنید و از منوی پاپ آپ کتابخانه و کلیک بر روی پادکست. لیستی از قسمت دانلود به نظر می رسد، و شما می توانید با دوبار کلیک یک عنوان برای شروع به تماشای. برای تماشای تمام صفحه پادکست، تنها با کلیک بر روی دکمه تمام صفحه در پایین بازیکن.

خواندن چاپ خوب است.

علاوه بر ویدئو و پادکست های صوتی، آیتونز همچنین ویژگی های پادکست ها مبتنی بر متن. شما می توانید این PDF یا EPUB فایل ها بر روی کامپیوتر خود را باز کنید، و یا استفاده از برنامه اپل iBooks خود را در آی پاد لمسی، آی فون، و یا اپل.

ذخیره کردن آن را برای بعد.

اگر شما می توانید یک پادکست در یک نشست به پایان نیست، فقط مکث در iTunes و یا خود را در آی پاد، آی فون، اپل، و یا اپل TV را فشار دهید. وقتی که شما آماده برای از سرگیری، دکمه بازی است. با iCloud ، شما می توانید بر روی یک دستگاه شروع به گوش دادن و پایان در دیگری.

رفع خطا است.

هنگامی که آیتونز مشکل دانلود یک قسمت پادکست مواجه می شود، آن را نمایش یک آیکون علامت تعجب در سمت چپ عنوان قسمت. به طور کلی، از جمله اشتباهات به خوراک توسط podcaster راه اندازی مرتبط است. در بسیاری از موارد، قسمت در دسترس خواهد بود دوباره در حدود یک روز است.

بازی آن را دوباره (و دوباره).

وقتی که یک قسمت از اتمام دانلود، شماره بعدی به عنوان پادکست به نظر می رسد. این عدد نشان می دهد که چگونه بسیاری از قسمت شما هنوز بازی نیست. کلیک کنید عنوان پادکست به فاش کردن لیست از قسمت. کسانی که شما بازی نمی کند با یک نقطه آبی رنگ مشخص شده اند.همانطور که شما بازی قسمت، نقطه آبی را به نیم دایره تبدیل می شود، نشان می دهد پخش بخشی از قسمت. هنگامی که شما به پایان رسید، نقطه آبی را به طور کامل از بین می رود.

افزایش تجربه کلمه صحبت کنید.

آیتونز شما اجازه می دهد برای تغییر تنظیمات EQ برای پخش. اگر شما به بسیاری از پادکست گوش دادن، "گفتاری کلمه" تنظیمات EQ ممکن است کیفیت صدا را برای شما افزایش می دهد. به ویژه برای پادکست آماتور، که در آن میآید میکروفون و سر و صدا دیگر در غیر این صورت ممکن است منحرف کردن اذهان دستی - این تنظیم EQ فرکانس را کاهش می دهد.

مدیریت پادکست اشتراک ها

را لیست پخش.

هنگامی که یک پادکست از اتمام بازی، آیتونز به این قسمت پادکست بعدی به طور پیش فرض ندارد. برای نگه داشتن یک جریان ثابت از قسمت های بازی، ایجاد یک لیست پخش پادکست. و یا ایجاد یک لیست پخش هوشمند است که شامل پادکست ها بر اساس خواننده، سبک، طول قسمت، و بیشتر. به عنوان مثال، شما ممکن است یک لیست پخش هوشمند برای قسمت های پادکست اخبار طولانی تر از 40 دقیقه ایجاد کنید.

ایجاد یک لیست پخش هوشمند همه پادکست، را انتخاب کنید جدید> لیست پخش هوشمند از منوی فایل. تنها شامل قسمت های پادکست شما به گوش نمی کند، را انتخاب کنید "بازی" را از اولین منوی پاپ آپ، را انتخاب کنید "است" از دوم و وارد 0. اضافه کردن فیلتر های بیشتری برای بازسازی خود را به لیست پخش هوشمند.

ایجاد ایستگاه خود را.

برنامه پادکست برای اپل، آی فون و آی پاد لمسی شما اجازه می دهد یک ایستگاه شخصی از پادکست های مورد علاقه خود را در ایستگاه من ایجاد کنید. قسمت های جدید دانلود به صورت خودکار. شما می توانید انتخاب کنید که آیا این برنامه آغاز می شود بازی، جدید ترین و یا قدیمی ترین قسمت unplayed. و از آنجایی که iCloud ذخیره ایستگاه های شخصی شما، شما همیشه به روز در تمام دستگاه های شما هستیم.

چند نگه دارید. و یا همه آنها را نگه دارید.

پس از بازی در چند پادکست ها، شما ممکن است دریابید که برخی از شما می خواهم برای نجات وجود دارد. یا شاید شما می خواهید برای ذخیره همه آنها. در هر صورت، آیتونز را آسان می کند. در حالی که شما در حال حاضر در پادکست شما دانلود، آیکون چرخ دنده در سمت راست عنوان پادکست به نظر می رسد. آن را کلیک کنید، و iTunes پنجره تنظیمات پادکست شما باز می شود. استفاده از "قسمت برای نگه داشتن" منو به تصمیم بگیرید که چگونه بسیاری از حملات می خواهید در کتابخانه خود نگه دارید.

نه در فروشگاه؟ یک مشکل نیست.

اگر شما در سراسر پادکست آمده در اینترنت که شما می توانید در فروشگاه iTunes را پیدا کند، شما هنوز هم می توانید آن را مشترک شوید. از منوی فایل را انتخاب کنید مشترک شدن در پادکست و URL فید پادکست را وارد کنید. آیتونز شما مشترک به پادکست و شروع به دانلود بلافاصله.

در به بازدید خود را نگه دارید.

اگر دوست دارید خودکار قابلیت حذف برای اغلب پادکست اما می خواهم به نگه داشتن تمام قسمت از پادکست خاص، شما را در شانس هستید.انتخاب یک پادکست (در هر دو قسمت و یا در سطح پادکست)، کنترل کلیک کنید و یا راست کلیک کنید و عنوان و را انتخاب کنید آیا خودرو ندارید حذف کنید. آیتونز نگه می دارد به قسمت های پادکست را تا زمانی که شما به صورت دستی آنها را حذف کنید.

باز و یا سقوط.

، آیتونز هنگامی که شما به یک پادکست مشترک چک برای قسمت جدید در فواصل منظم. اما با گذشت زمان، لیستی از قسمت های موجود می تواند طولانی دریافت کنید. برای پنهان کردن یا آشکار تمام قسمت های موجود، با کلیک بر روی مثلث برای پادکست صفحه نمایش. شما همچنین می توانید مخفی کردن یا آشکار تمام پادکست خود را در یک بار با پایین نگه داشتن کلید فرمان و کلیک کردن یکی از مثلث های صفحه نمایش.

فرکانس چیست؟

شما می توانید برای قسمت هفته ای یک بار حتی یک بار یک ساعت چک کنید، یک بار در روز، یا. فقط به تنظیمات پادکست را با کلیک کردن چرخ دنده در سمت راست یک عنوان پادکست در بالای صفحه دانلود پادکست های خود را. پس از آن میزان که در آن از iTunes چک برای قسمت جدید تغییر دهید.

زمان به لغو اشتراک.

پادکست مانند مجلات صوتی یا تصویری می باشد. هنگامی که شما مشترک، شما می توانید یک قسمت جدید از این پادکست در یک فاصله زمانی منظم انتظار می رود. اما اگر شما پیدا کنید که بیش از شما می توانید رسیدگی، آن را آسان به انصراف. فقط پادکست را انتخاب کنید و کلیک بر روی دکمه لغو عضویت در سمت راست عنوان پادکست. برای لغو اشتراک و حذف تمام فایل های مربوط به پادکست، به سادگی کلید Delete پس از انتخاب یک پادکست را فشار دهید.

اگر پنج قسمت جدید آیند و می روند، بدون گوش دادن خود را، آیتونز مکث اشتراک خود را به پادکست. آن را نمی خواهد به طور خودکار قسمت جدید دانلود کنید تا زمانی که شما زمان را به عقب با بازی در حداقل یکی داشته ام.

به اشتراک گذاری پادکست

ها برای به اشتراک گذاشتن.

هنگامی که شما پیدا کردن یک پادکست را دوست دارید، شما ممکن است بخواهید به اشتراک گذاری آن با دیگران است. و iTunes، به اشتراک گذاری آسان است. شما می توانید یک ایمیل با لینک به طور مستقیم از طریق iTunes با کلیک بر روی مثلث در سمت راست دکمه مشترک شدن و انتخاب کردن به دوست (نیاز به یک حساب کاربری آیتونز) ارسال کنید. یا انتخاب کنید لینک را کپی کنید و لینک را به یک چت، وبلاگ و یا وب سایت وارد کنید. برای به اشتراک گذاشتن لینک برای قسمت های پادکست های فردی، تنها با کلیک بر روی مثلث سمت راست را فشار دهید رایگان برای این قسمت.

شما همچنین می توانید پادکست های مورد علاقه خود را از طریق فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید. نگران نباشید، فرآیند فوق را دنبال و پس از آن به اشتراک گذاری را انتخاب کنید در فیس بوک و یا به اشتراک گذاشتن در توییتر.

اگر شما در حال حاضر به یک پادکست شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن مشترک، آن را از منبع پادکست خود را به روی کامپیوتر خود ببینید. این یک. PCAST ​​فایل که شما می توانید به دوستان به عنوان ضمیمه ایمیل ایجاد می کند. اگر آنها از iTunes، کلیک کردن بر روی فایل PCAST. به طور خودکار آنها را مشترک به پادکست، و iTunes بلافاصله شروع به دانلود قسمت های اخیر.

به اشتراک گذاری کل لیست پخش

شما می توانید یک لیست از تمام اشتراک های خود را به صورت یک آرشیو شخصی برای خود و یا برای به اشتراک گذاشتن با دیگران صادرات.این گزینه به این می آید در دستی هنگامی که شما می خواهم به معرفی کسی که می شناسید به پادکست به دلیل آن اجازه می دهد تا شما را به ارسال یک فایل از "پادکست استارت" برای دوستان مبتدی خود را به اشتراک - همه در یک بار.

به صادرات یک لیست از اشتراک خود را، برای اولین بار در آیتونز نوار به نوبه خود با انتخاب نمایش نوار از منوی View. سپس راست کلیک کنید و یا کنترل کلیک کنید پادکست در کتابخانه خود و صادرات را انتخاب کنید. را انتخاب کنید OPML عنوان قالب. (OPML یک فرمت به طور کلی به رسمیت شناخته شده برای مجموعه ای از اشتراک است.) نام فایل و ذخیره آن در هر کجا که شما می خواهید. در هر زمان، شما می توانید فایل reimport و iTunes شما را به همه پادکست در داخل مشترک. و یا به عنوان یک پیوست به بگیرید و یاد دهید uninitiated خود را ایمیل آن.

برای مشترک شدن در پادکست را در یک فایل OPML، اضافه کردن به کتابخانه از منوی فایل و فایل OPML را انتخاب کنید را انتخاب کنید. آیتونز آغاز می شود دانلود بلافاصله.

View in English


.: Weblog Themes By Pichak :.




تير 1394 آذر 1393 آبان 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 مرداد 1392 ارديبهشت 1392 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 623
بازدید کل : 102574
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



تمامی حقوق این سایت محفوظ و مربوط به دانلودینگفا است| طراحی : دانلودینگفا

صفحه قبل 1 صفحه بعد